foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

OBEC MARKVARTICE

obec, kde se dobře žije!

NEPŘEHLEDNĚTE

MOBILNÍ ROZHLAS MARKVARTICE

VIRTUÁLNÍ PROHLÍDKA

VIRTUÁLNÍ PROHLÍDKA - OBEC MARKVARTICE

YOUTUBE KANÁL

youtube kanál obce markvartice

WEBKAMERY OBCE

ODSTÁVKY ELEKTŘINY

NAPLÁNUJ SI VÝLET

MAPOVÝ PORTÁL

PANORAMA OBCE

pondělí, 04 květen 2020 19:54

Obnovení provozu ZŠ a MŠ

Vážení rodiče,

jak jsme vás již v minulosti informovali, budeme obnovovat provoz ZŠ a MŠ. Podle pokynů z MŠMT to bude probíhat v termínech:

1. od 11.5.2020 skupina max. 15 žáků z 9. ročníku – příprava na přijímací ZK

2. od 25.5.2020 školní skupiny max. 15 žáků z 1.-5.ročníku ZŠ

3. od 25.5.2020 obnovení provozu v MŠ bez omezení počtu dětí

K obnovení provozu potřebujeme znát počty žáků ZŠ, abychom včas připravili rozpis skupin a jejich umístění do učeben.

Dle MŠMT je zákonný zástupce povinen vyjádřit zájem o docházku do školy:

v případě žáků 1. stupně do 18. 5. 2020; v případě žáků 9. ročníku do 7. 5. 2020.

Z tohoto důvodu budou v nejbližších dnech rodiče žáků kontaktováni třídní učitelkou; pokud potřebujete třídní učitele kontaktovat sami, učiňte tak následovně:

Mgr. Šikýřová , TU 9. ročník – 737506976, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Mgr. Prokešová, TU 1. ročník -  Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Mgr. Bartáčková, TU 2. ročník – 775861783

Bc. Křovinová, TU 3. ročník – 775866520

Mgr. Effenbergerová, TU 4. ročník – 725296009

Bc. Milfaitová, TU 5. ročník – 775862481

popř. kontaktujte Mgr. M. Drahoše, zástupce ředitelky: 723224368, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Kritéria pro přijetí žáků z 1. stupně do školní skupiny  - přednostně budou zařazeni žáci:

1. Děti rodičů pracujících u integrovaných záchranných složek 

2. Děti pracujících rodičů samoživitelů

3. Děti z rodin, kde jsou zaměstnáni oba rodiče

4. Kritérium podle věku: přednost mají mladší žáci před staršími

Upozornění : třídní učitelky zajišťují dál distanční výuku, vzdělávací aktivity povedou asistentky pedagogů, vychovatelky a popř. učitelé z druhého stupně ZŠ.

Další informace:

- ŠJ nebude v provozu, žáci si budou nosit vlastní stravu

- minimálně 2 roušky, které si žák umí sám nasadit a sejmout + sáček na použité

- skupiny budou věkově heterogenní a sestaveny podle hodiny odchodu ze ZŠ, jsou po celou dobu neměnné (až do 30.6.)

- žák je povinen dodržovat stanovená hygienická pravidla; jejich opakované nedodržování, po prokazatelném upozornění zákonného zástupce žáka, je důvodem k nevpuštění žáka do školy, resp. k vyřazení žáka ze skupiny či přípravy.

Pokyny k organizaci zahájení provozu MŠ budou vyvěšeny na webu MŠ, popř. je poskytne zástupkyně ředitelky Bc. Culková – tel:728555264

Vážení rodiče, prosíme vás o to, abyste dobře rozvážili, zda je účast vašeho dítěte v MŠ a ZŠ vhodná. Jde nám o zdraví vašich dětí, ale i o zdraví zaměstnanců školy.

V příloze je ke stažení čestné prohlášení, které budete muset škole podepsat.

 

 

Děkuji za pochopení a spolupráci.

Mgr. Magda Petrášková, ŘŠ

Státní zdravotní ústav vydal doporučení pro nakládání s použitými ochrannými pomůckami v době koronavirové pandemie.

Jak nakládat s rouškami v domácnostech bez potvrzených nakažených nemocí COVID-19 nebo v hygienou nařízené karanténě:

  1. Použité roušky vložte do plastového pytle s tloušťkou minimálně 0,2 mm, zavažte a povrch pytle dezinfikujte. Pokud použijete tenčí materiál, je potřeba dát dva pytle a dezinfikovat vnější.
  2. Přesvědčte se, že pytle jsou skutečně dobře zavázané.
  3. Takto zabezpečený odpad vhoďte pouze a jen do černé popelnice (na směsný komunální odpad) standardním způsobem.
  4. V žádném případě neodkládejte tyto zavázané pytle mimo kontejnery, abyste neohrozili zdraví pracovníků svozových společností.
  5. Po manipulaci s odpady je vždy nutné umývat si ruce mýdlem a vodou.

Nakládání s odpady a rouškami v domácnostech s potvrzenou nemocí COVID-19:

V případě, že onemocnění osob bylo potvrzeno, nemocná osoba nakládá se svým odpadem stejně, jako je uvedeno v předchozím odstavci. A pokud možno se s žádostí o pomoc s odnosem odpadu obrátí na rodinu, sousedy, dobrovolníky nebo přímo na obec, aby se zamezilo pohybu nakažených osob ve veřejném prostoru.

Děkujeme za vaši ohleduplnost.

Tiskové oddělení MŽP
tel.: 267 122 835 nebo 267 122 534
e-mail:Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

V příloze naleznete aktuální zprávu o stavu linek veřejné dopravy DÚK.

Česká pošta vyzývá všechny své klienty, aby zvážili jakoukoliv návštěvu pobočky. Pokud si bezodkladně musí vyřídit své poštovní záležitosti, žádáme je, aby používali ochranné prostředky, ideálně roušku. Na všech pobočkách lze platit bezhotovostně, což v současné situaci snižuje případný přenos viru. Vzhledem k aktuálnímu vývoji situace jsme rozhodli, že v případě uzavřených lokalit budeme jednat s jednotlivými krajskými hygienickými stanicemi o možnosti doručovat zásilky v dané lokalitě. V případech uzavřených lokalit budou zásilky uloženy bez pokusu o doručení s tím, že jim bude prodloužena ukládací doba.

Česká pošta udělá vše pro to, aby byly důchody ve všech případech doručovány. V lokalitách uzavřených krajskými hygienickými stanicemi bude možnost doručování důchodů komunikována s touto organizací. Doručování pak proběhne buď za asistence bezpečnostních složek státu nebo s ochrannými prostředky. Také v ostatních lokalitách bude postup při doručování důchodů upraven tak, aby nedošlo k přímému kontaktu mezi pošťáky a klienty. Peníze budou příjemci předávány v obálce pokládané na zem.

U zapsaných zásilek se listovní zásilky vždy uloží na ukládací poštu bez pokusu o doručení. U těchto ukládaných zásilek bude prodloužena úložní doba na 30 dnů. Balíky se v uzavřených lokalitách uloží bez pokusu o doručení a bude u nich prodloužena úložní doba na 15, resp. 30 dnů (podle druhu zásilky). V ostatních případech u neuzavřených lokalit budou balíky doručovány bez přímého kontaktu s adresátem. Adresát bude vyzván, ať položí osobní doklad na zem nebo jiné vhodné místo a ustoupí. Doručovatel si doklad převezme, ověří totožnost, zapíše. Stejným způsobem mu bude i předána zásilka. Po dokončení doručení ošetří doručovatel své ruce dezinfekčním sprejem.

Propagační materiály nebudou do odvolání doručovány ani přijímány. Je také zastaveno poskytování služby „Komplexní doručení“ a „Odvoz spotřebiče“.

Děkujeme za pochopení

Vaše Česká pošta

 

V souvislosti s vyhlášením nouzového stavu pro území České republiky dochází od 16. března 2020 k omezení úředních hodin Obecního úřadu Markvartice.

Úřední hodiny Obecního úřadu pro veřejnost až do odvolání:

  • pondělí a středa 14:00 – 17:00 hod.

Ke kontaktování Obecního úřadu využívejte prosím přednostně elektronickou komunikaci Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.  nebo tel. 775 866 170.

sobota, 14 březen 2020 17:11

ŽÁDOST O SOUČINNOST - COVID-19

Vážení občané, kontaktujte mě prosím v níže uvedených případech na tel. 775866170, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Pokud by bylo ve Vašich možnostech pomoci ve stavu nouze ostatním spoluobčanům např. s donáškou potravin a dalších nezbytných věcí (léky, hygienické potřeby atd.).

Zároveň pokud jste v nouzi a potřebujete pomoci, případně víte o někom, kdo pomoc potřebuje (s donáškou nákupu, léků, hygienických potřeb, výpomoci v domácnosti).

Vyzýváme všechny občany v karanténě, aby tuto skutečnost oznámili.

Situace se velmi rychle mění, proto doporučujeme sledovat https://koronavirus.mzcr.cz/…/mimoradna-opatreni-a-doporu…/

Prosíme všechny občany, aby zvážili návštěvu obecního úřadu a preferovali telefonickou a e-mailovou komunikaci.

Prosíme o předání informací také Vašim příbuzným a známým, kteří nejsou na sociálních sítích a internetu.

Závěrem prosíme, buďme ohleduplní a zodpovědní k sobě a k ostatním.

Děkujeme všem za pomoc!

Tomáš Renka
starosta

čtvrtek, 12 březen 2020 16:35

UZAVŘENÍ MATEŘSKÉ ŠKOLY

OBEC MARKVARTICE, S PLATNOSTÍ OD 16.3.2020, UZAVÍRÁ MATEŘSKOU ŠKOLU

s okamžitou platností, až do odvolání, se uzavírají:  KABINY SPORTOVNÍHO AREÁLU VČETNĚ POSILOVNY, SÁL OBECNÍHO DOMU a TĚLOCVIČNA U ZÁKLADNÍ ŠKOLY.

podrobnosti jsou uvedeny v příloze

STRATEGICKÝ PLÁN

NEJBLIŽŠÍ AKCE

10. srpen 2022 - středa
16:00 - 17:00
Angličtina hrou
10. srpen 2022 - středa
16:00 - 17:00
Angličtina hrou
11. srpen 2022 - čtvrtek
16:00 - 18:00
Dětský klub
10. srpen 2022 - středa
16:00 - 17:00
Angličtina hrou
10. srpen 2022 - středa
16:00 - 17:00
Angličtina hrou
14. srpen 2022 - neděle
19:00 -
Power Yoga s Veronikou
16. srpen 2022 - úterý
09:00 - 11:00
Dětský klub
17. srpen 2022 - středa
16:00 - 17:00
Angličtina hrou
17. srpen 2022 - středa
16:00 - 17:00
Angličtina hrou
18. srpen 2022 - čtvrtek
16:00 - 18:00
Dětský klub

AKCE V OKOLÍ

Žádné události

HISTORIE, TURISTIKA...

PARTNEŘI OBCE

MAS LABSKÉ SKÁLY
regiony sobe

STATISTIKA

TOPlist